Kadri - HRM
Optimizirajte upravljanje človeških virov
Odoo HR vam omogoča enostavno in učinkovito upravljanje kadrovskih nalog, kot so zaposlovanje, pregled plač, sledenje napredovanju in usklajevanje nalog. S tem omogočite vašemu podjetju večjo produktivnost, boljšo komunikacijo in boljšo izkušnjo za zaposlene.
Zakaj izbrati Odoo?
Z Odoo HRM boste lahko brezskrbno obvladovali vse vidike kadrovskega upravljanja, od zaposlovanja novih zaposlenih do sledenja napredku obstoječih. Učinkovito upravljanje s časom, nalogami in nalogami zaposlenih bo omogočilo večjo produktivnost in boljše zadostitev potrebam podjetja ter zaposlenih.
Kadri - HRM
Optimizirajte upravljanje človeških virov
Odoo HR vam omogoča enostavno in učinkovito upravljanje kadrovskih nalog, kot so zaposlovanje, pregled plač, sledenje napredovanju in usklajevanje nalog. S tem omogočite vašemu podjetju večjo produktivnost, boljšo komunikacijo in boljšo izkušnjo za zaposlene.
Zakaj izbrati Odoo?
Z Odoo HRM boste lahko brezskrbno obvladovali vse vidike kadrovskega upravljanja, od zaposlovanja novih zaposlenih do sledenja napredku obstoječih. Učinkovito upravljanje s časom, nalogami in nalogami zaposlenih bo omogočilo večjo produktivnost in boljše zadostitev potrebam podjetja ter zaposlenih.
Glavne funkcije modula
Kadri - HRM
Zaposlovanje in upravljanje kadrov
Enostavno sledenje življenjepisom, usklajevanje razgovorov in avtomatizacija nalog pri zaposlovanju novih zaposlenih.
Upravljanje nalog in ciljev
Določanje ciljev in nalog zaposlenim ter spremljanje njihovega napredka.
Poročila in analitika
Napredna poročila za analizo kadrovskih podatkov, napredovanja in produktivnosti.
Upravljanje dopustov in odsotnosti
Sledenje odsotnosti zaposlenih, vključno z dopusti, bolniškimi in drugimi vrstami odsotnosti.
Usposabljanje in razvoj
Upravljanje usposabljanj, delavnic in napredovanja zaposlenih v podjetju.
Pregled delovnih ur
Enostavno beleženje in obvladovanje delovnih ur zaposlenih ter sledenje napredku pri nalogah in projektih.
Kako vam lahko pomagajo Odoo Kadri - HRM?
Enostavno upravljanje zaposlenih: Enostavno dodajanje in obvladovanje vseh podatkov o zaposlenih na enem mestu.
Avtomatizacija procesov: Avtomatizacija nalog in nalog zaposlenih zmanjša potrebo po ročnem delu ter povečuje produktivnost.
Povečanje skladnosti s predpisi: Zagotovite skladnost z zakonodajo na področju dopustov, odsotnosti in delovnega časa.
Izboljšana komunikacija: Enostavna komunikacija z zaposlenimi ter boljše obvladovanje informacij o njihovi produktivnosti in napredovanju.
Boljše odločanje z analitiko: Poročila in analitika za lažje sprejemanje odločitev na področju kadrovskega upravljanja.